שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

יתרונות של שערים חשמליים

ההחלטה האם להתקין שערים חשמליים בנכס שלכם היא החלטה רצינית ולא פשוטה. כשאתם בוחנים את האפשרויות העומדות לרשותכם, יש לקחת בחשבון שלא בכל סוג של נכס ניתן להתקין שערים חשמליים, בין אם בגלל אילוצי שטח או אילוצי תקציב, אך ברוב המקרים מדובר בהחלטה כדאית. כדי לעזור לכם בקבלת ההחלטה האם להתקין שערים חשמליים או לא, הנה כמה מהיתרונות המובילים שבהתקנת שער חשמלי.

 

  1. הגנה מיטבית על הרכוש שלכם

זו בדרך כלל הסיבה מספר אחת לכך שאנשים מוצאים את עצמם שוקלים התקנת שערים חשמליים בביתם או בעסק שלהם. שערים חשמליים מספקים הגנה מצויינת לנכס שלכם ומונעים מאנשים לא רצויים גישה לרכוש שלכם. שערים חשמליים גם מקשים על פורצים לקבל גישה לבית או לעסק שלכם. בתמצית, שערים חשמליים מהווים שלב ראשון וחשוב ביותר בהגנה על הבית והרכוש שלכם.

 

  1. הגנה מעולה לאנשים החשובים לכם ביותר

אם יש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד, שערים חשמליים יעזורו לשמור עליהם. לא תצטרכו לדאוג יותר שהילד הקטן שלכם ייצא לבדו לרחוב, או שחיית המחמד שלכם תלך לאיבוד. בנוסף, שערים חשמליים יעזרו למנוע מבעלי חיים מסוכנים או מטרדים אחרים להתקרב לנכס שלכם.

 

  1. ערך מוסף אסתטי לבית

שער חשמלי יפה בכניסה לבית שלכם יעשה פלאים למראה הכולל של הנכס שלכם, ויקפיץ את ערכו בעיני השכנים והאורחים. שערים אוטומטיים מעניקים לנכס שלכם תחושה של סגנון, טעם וגם מעמד, בניגוד לבתים אחרים נטולי שערים חשמליים.

 

  1. העלאת ערך הנכס

יתרון זה הולך יד ביד עם הסעיף הקודם: ככל שהבית או העסק שלך יפים מבחוץ, כך תוכלו להרוויח ממחיר טוב יותר של הנכס, ביום שתחליטו למכור אותו. ואם החלטתם למכור, העובדה שלנכס שלכם יש שערים חשמליים המספקים לו הגנה מוגברת, עשויה בהחלט להקל על המכירה.

 

  1. פוטנציאל לביטוח נמוך יותר

הרבה מאוד אנשים מגלים שדמי הביטוח שלהם יורדים הודות לעובדה שביתם מצוייד בשערים חשמליים. שערים חשמליים מעניקים לכם אבטחה אישית ברמה גבוהה, והם גם מקטינים את הסיכוי שתצטרכו להגיש תביעה בגין רכוש גנוב. כך תוכלו לחסוך כסף בטווח הרחוק.

 

  1. פרטיות רבה יותר

שערים חשמליים מאפשרים לכם ליהנות מהפרטיות המגיעה בשטחי הנכס שלכם. אם אתם גרים ברחוב סואן, השער ימנע מעוברי אורח להציץ פנימה בזמן שאתם עובדים בגינה או נרגעים במרפסת או בחצר.

 

  1. עמידות

עם תחזוקה שוטפת תקינה, שערים חשמליים יכולים להחזיק מעמד שנים על גבי שנים. מרבית השערים החשמליים אינם דורשים הרבה מבחינת תחזוקה, ותמורת השקעה קלה בלבד תקבלו שער מתפקד היטב למשך שנים רבות. לכן, בעוד ששערים חשמליים עשויים לדרוש השקעה ראשונית, ההשקעה היא כזו שתשתלם לכם עם הזמן.

 

  1. רבגוניות

כשמדובר בשערים חשמליים האפשרויות הן כמעט בלתי נגמרות. לא רק שניתן למצוא שערים העשויים מגוון חומרים, אלא יהיה לכם גם מספר סגנונות לבחירה. בין אם אתם רוצים משהו מודרני או מיושן, תוכלו למצוא שער שמתאים לטעמכם כמו גם לצרכים שלכם.

למידע נוסף על מחסום חשמלי >>