שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

איך להגן על העסק שלכם עם שערים חשמליים ומערכות LPR

אחרי עבודה קשה ושנים של השקעה בהקמת עסק מרווחים ומשגש, באופן טבעי בעל עסק יהיה מעוניין לשמור על העסק שלו מפני גורמים חיצוניים לא רצויים. כדאי לדעת שכמות הפריצות בישראל עולה משנה לשנה, ולא משנה באיזה עסק מדובר בין עם עסק קטן ברחוב ועד מפעל גדול. לכן, חשוב לקחת את עניין האבטחה לידיים ולבחור באמצעי הגנה הטובים ביותר, למען העסק. כיום ישנם אלפי סוגים שונים של אבטחות לעסק, אך איך בוחרים את האמצעים הטובים ביותר מבלי לפגוע בכיס? הנה כמה אמצעים.

שערים חשמליים

בעלי עסקים רבים נוטים לבחור אך ורק בהגנה פנימית של המבנה, כלומר שימוש באמצעי הגנה בתוך המבנה, ובו זמנית נוטים להתעלם מהגנה חיצונית. לשם כך, כדאי להקים שערים חשמליים אשר יגנו על איזור המבנה. היתרון המרכזי של שער חשמלי הוא במסיביות אך גם בחוזקה שלו. לעיתים קרובות שערים חשמליים הם הדבר הראשון שכל אדם או עובר אורח רואה כאשר הוא מגיע לאיזור. לפיכך שער מהווה מעין כרטיס ביקור ראשוני של העסקעסק בעל שער חשמלי יראה כמוגן יותר, במיוחד כאשר בוחרים בשערים עשויים חומר קשיח כמו אלומיניום. מעבר לנראות, שערים חשמליים קלים מאוד לתפעול, ובדרך כלל דורשים רק לחיצת כפתור אחת. למעשה, השער החשמלי עוזר לבקר את העוברים והשבים, ישנן סוגים רבים של שערים חשמליים שונים כמו מחסומי זרוע, תריסי גלילה חשמליים, מחסום חנייה ועוד.

כמובן שעל מנת לאבטח עוד יותר את השער, תוכלו להתקין מנעול אשר יבקר על העוברים והשבים ברגל. מנעול יאפשר רק לאנשים מוסמכים להיכנס כך שהאבטחה תהיה מקסימלית. כדאי לבחור מנעולן מובחר אשר ימגן את המבנה בצורה הטובה ביותר וימנע פריצות.

מערכת אבטחה

מערכת האבטחה של הבניין תהווה מוקד האבטחה המרכזי, ולפיכך חשוב לבחור מערכת אבטחה טובה. מערכות LPR מורכבות מגלאי תנועה וחום אשר תפקידם לזהות תנועה חשודה לאחר שעות הפעילות. המערכת מחוברת לגלאי מרכזי, ואותו ניתן להדליק ולכבות באמצעות סיסמה של בעל העסק. לרוב, מערכות LPR מחוברות למוקד אבטחה חיצוני שמקבל התראה ברגע שמשהו חשוד התרחש בעסק. בשלב זה מוקדנים של החברה יבואו ויבדקו את המתרחש.

מצלמות אבטחה

מעבר למערכת האבטחה שלכם, כמובן חשוב גם להתקין מצלמות אבטחה מתקדמות אותם ניתן לחבר ישירות למוקד האבטחה. היתרון הגדול של המצלמות LPR הוא שהן פועלות במשך 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע כך שתוכלו לדעת מה קורה בעסק שלכם בכל רגע נתון. גם אם במקרה ישנה הפסקת חשמל, רוב המצלמות החכמות היום פועלות גם על סוללות כדי לוודא שהן ממשיכות לפעול. כמובן שלא צריך לבחור את המצלמות החדשות ביותר, ובשוק היום יש מגוון רחב של מצלמות במחירים שונים. עליכם לבחור אילו פיצ'רים תרצו במצלמות שלכם.

לסיכום, כיום ישנם אמצעי הגנה רבים, וחשוב לבחור את האמצעים המתאימים לכם ביותר, ולמרות זאת, ישנם דברים שלא כדאי לוותר עליהם כמו שערים חשמליים, מערכת LPR שמחוברת ומצלמה אבטחה שיגנו בצורה מקסימלית