שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

אלומיניום בשערים חשמליים- יתרונות וחסרונות

בעבר, כשהיו רוצים לבנות גדרות ושערים לבתים האופציה המקובלת הייתה מתכת מסוג פלדה.

כיום, יש גם שמחליטים לעשות שימוש גם במתכת מסוג אלומיניום מסיבות רבות. לאלומיניום יש חשיבות רבה בתעשייה כיוון שהוא חומר שמאוד נוח לעבודה ולכן הוא שימושי מאוד כמו ב: חלונות, דלתות, ידיות, גדרות וכיוצא בזה. עם זאת יש עדיין משתמשים בפלדה מסיבות שונות. שאותם נציין בהמשך.

 

מצלמות אבטחה נועדו לשמר את הפרטיות שלנו בעולם בו הפרטיות כמעט ולא קיימת. דברים נוספים ששומרים עלינו הם גדרות ושערים, הם מגנים עלינו, על רכושנו ובמיוחד מרחיקים מזיקים הסובבים אותנו. 

בכתבה הבאה נפרט מהם היתרונות והחסרונות של חומר האלומיניום בשימושי בניית גדרות ושערים כמו גדר אלומיניום  על מנת שתוכלו לבצע בחירה מושכלת לצרכים שלכם.

 

יתרונות-

קל, זול ואסתטי- 

מתכת אלומיניום הינה קלה מאוד, לעומת הפלדה שבונים איתה דברים גדולים לעיתים מצריך גם הובלה של משאיות והרמה של מנופים מה שמקשה על הבנייה מבחינת לוגיסטיקה, בא לידי ביטוי גם במחיר של כל הפרויקט, האלומיניום קל כיוון שהצפיפות בחומר הוא כשליש מהפלדה ומחושל בקלות מאוד למגוון צורות וצבעים ולכן נראה יותר אסתטי ומודרני מהמראה הברזל הקלאסי של הפלדה, בנוסף בגלל שהוא יותר נפוץ וקל להשגה מהפלדה הוא גם יותר זול במחיר. 

 

עמיד בפני קורוזיה-

האלומיניום יחסית לשאר המתכות, אינו מחליד ונשאר תקין במשך שנים רבות עקב זאת הוא לא מצריך תחזוקה רבה, אין צורך להחליף אותו ולחשוש מזיהומים כיוון שהוא עמיד בפני קורוזיה, לעומת זאת ברזל כשנחשף למקור קרוב של מים מתחיל להיחלש ולשנות צבע.

 

בנוסף, ישנה אפשרות להתקנה עצמית לעומת מערכות גידור מפלדה המחייבות התקנה על ידי מומחים, ורוב המקומות בהם קונים את מערכות גידור אלומיניום ניתנת אחריות לשנה.

 

חסרונות-

החיסרון הגדול של האלומיניום הוא שבגלל שהוא כל כך קל הוא מתעקם בקלות, מה שפחות מתאים לשערי ביטחון ויותר מתאים לשערים חשמליים ולכן אתם צריכים לוודא לאיזו מטרה תרצו להשתמש בחומר.

 

אך החיסרון העיקרי של שימוש באלומיניום לא נמדד בחומר אלא באופן בו עובדים איתו או היכן ממקמים אותו. 

למשל עבודה המשלבת פלדה או נחושת במגע עם אלומניום יכולה לגרום לפירוקו ולבסוף להפיכתו לאבקה.

בכל הנוגע לנוזלים אלומיניום לא בא במגע טוב עם סיד או צמנט כיוון שהוא עלול להכתים אותו, וזה כתם שאי אפשר להסיר!

 

לרוב עיצובי גדר או שערים שנעשו מאלומיניום נראים קלים לפירוק ולכן ישנו חשש לפריצות יותר משערים חשמליים שנעשו מחומרים אחרים הנחשבים לעמידים יותר לכן יש המוסיפים מערכת אבטחה נוספת, שתסייע בתפיסת פורצים עוד לפני הגעתם לגדר.

למידע נוסף על מחסום חשמלי >>