שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

בחירת שערים ותריסים לבית פרטי – מה חשוב לדעת?

בית פרטי מספק רמת חיים גבוהה מאוד, ובעיקר שקט ושלווה. מאנשים שגרים בבתים פרטיים נחסכת אחת התופעות היותר מתסכלות, ולמרבה הצער הנפוצות למדי, חיכוכים עם שכנים לבניין, ובמקביל הם נהנים מחצר פרטית שאפשר לבלות בה בנחת. על-מנת למצות את התועלות של שיטת מגורים זו, ולזכות בשקט נפשי אמיתי, חשוב להגן על הנכס – ושניים מהאמצעים הדרושים לכך הם תריסים חשמליים ושער חשמלי במעבר שבין הגינה לבית עצמו. בהתאם כדאי להקדיש תשומת לב לבחירה מושכלת של פריטים אלה.

 

הקריטריונים לבחירת שערים

 

השיקול הראשון בבחירת שער לבית פרטי הוא באופן טבעי גודל המפתח הרלוונטי, בין אם מדובר בשער לחנייה ובין אם בשער שמוביל לבית עצמו. בהתאם לגודל המפתח תינתן ההמלצה על סוג השער, כלומר האופן שבו הוא נפתח, כשהאופציות העיקריות לבתים פרטיים הן שער הזזה או שער כנף. לכל סוג שער יתרונות וחסרונות, כך שהמפתח הוא התאמה למקום הספציפי.

השלב הבא בתכנון התקנת שער לבית הוא בחירת מנגנוני הפתיחה – קודן, אינטרקום ו/או הפעלה באמצעות הסמארטפון. ניתן, ובמקרים רבים גם כדאי, לשלב במערכת מצלמה, אזעקה וגם תאורה. חומר הגלם המומלץ לשערים אלה הוא אלומיניום, בזכות השילוב בין משקל נמוך לחוסן גבוה. בנוסף מדובר במתכת עמידה לקורוזיה, כך שהשער ימלא את ייעודו במשך שנים רבות בלי להחליד או להתעוות. אפשר להוסיף אלמנטים מזכוכית או ברזל כדי לשדרג עוד יותר את המראה של השער, וכך ליצור רושם ראשוני חיובי במיוחד – גם אצל האורחים שמגיעים וגם אצל בני הבית בכל פעם שהם חוזרים הביתה.

 

הקריטריונים לבחירת תריסים חשמליים לחצר

 

הבחירה הראשונה והחשובה ביותר לגבי התריסים החשמליים היא סוג השלבים. אופציה אחת היא שלבים מוקצפים – שלבים דקים יחסית וממולאים בקצף שמטרתו היא לחזק את רמת הבידוד. אופציה שנייה היא שלבים משוכים – שלבים שמורכבים מסגסוגת עבה יותר ולכן הם חזקים יותר וגם מבודדים היטב ללא צורך בקצף. הסוג השלישי הוא תריסי אור, והייחוד שלהם הוא שהם מאפשרים מקסימום שליטה על כמות האור והאוויר שנכנסת לבית מבלי לוותר על פרטיות ומבלי שאפשר יהיה לראות מבחוץ את הנעשה בסלון.

חומר הגלם הנכון גם במקרה זה הוא האלומיניום, בזכות היתרונות שפורטו בפסקה הקודמת. ניתן לבחור תריסי אלומיניום חשמליים בגוונים שונים, וכך ליצור הרמוניה נעימה לעין. עוד שיקול קריטי הוא כמובן המנוע. ההמלצה היא להעדיף מנוע תוצרת כחול לבן או של חברה אירופאית, ולא להמר על מנוע סיני עלום שם (המלצה שתקפה באופן טבעי גם כשבוחרים מנוע לשער חשמלי). התקנה של תריסים חשמליים חדשים חייבת להתבצע בידי מומחים מנוסים משום שמדובר בפעולה מורכבת, וכל טעות במהלך ההתקנה עלולה לגרום נזקים של ממש לתריס יקר הערך.