שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

הכירו את שירותי האחזקה של אביב שערים

מרכזים לוגיסטיים, המגזר הפרטי, בנייני משרדים, חניונים, מפעלים והמגזר הביטחוני – כולם יכולים ליהנות מהידע, הניסיון והיכולות שיש לאביב שערים. החברה מציעה מגוון שערים חשמליים ומערכות חניונים חכמים, הכוללים בין היתר תריסי גלילה, שערי כנף ושערי קונזולי. עם הון אנושי רחב, המאפשר תהליכי התקנה מדויקים ויעילים של השערים, יחד עם מעקב אחר חידושים טכנולוגיים בתחום שירותי האחזקה של אביב שערים נמצאים תמיד בקדמת התחום.

התקנת שערים חשמליים

התקנה של שערים חשמליים, המוצעת על ידי אביב שערים, יכולה לסייע בכמה דרכים למקומות שונים. למשל, בתעשיות הביטחוניות יש חשיבות לשערים חשמליים איכותיים. כחלק מהרצון לשמור על ביטחון המידע, קיימים מעגלי אבטחה שונים. אחד מהמעגלים הללו הוא השער החשמלי, שיכול לספק לשומרים בקרה על כניסה ויציאה.

בתעשייה, שערים חשמליים יכולים לסייע בשמירה על מידע וביצירת סדר. מפעלים או מרכזים לוגיסטיים, שלא רוצים להסתכן בהגעה של מתחרים אל מקום עבודתם, יכולים ליצור בקרה על כניסת ויציאת אנשים מורשים באמצעות שער חשמלי. כמו כן, אם המפעל או המרכז הלוגיסטי ממוקם באזור צפוף, שער חשמלי יכול להבטיח סדר על ידי כך שלא יכנסו או יעברו בשטחים המגודרים אנשים זרים.

סוגי שערים מגוונים

יש כמה סוגי שערים שניתן למנות בקטגוריית השערים החשמליים. שערים חשמליים נגררים הם כנראה השערים המוכרים ביותר שיש. שערים אלו מותקנים על גבי מסילה. לפי מתן הפקודה, השאר נגרר אל צד מסוים, כך שהכניסה אל המקום אותו סוגר השער נפתחת בהדרגתיות.

סוג נוסף של שערים חשמליים הם שערי קונזולי. השער הזה דומה לשער נגרר במבנה שלו, אך קיים ביניהם הבדל משמעותי. שער קונזולי הם שער צף, כלומר שער שאינו נגרר על מסילה. הדבר מוביל לשחיקה נמוכה יותר של השער החשמלי הזה. שערי כנף הם הסוג השלישי של השערים החשמליים. מדובר על שערים שנפרסים לשני כיוונים בעת פתיחתם, בצורה המדמה שתי כנפיים פתוחות.

תריסי גלילה

שירות אחזקה נוסף שניתן למצוא כחיוני בחנויות או במפעלים הוא שירות התקנת תריסי גלילה. התריסים הללו עשויים לרוב מחומרים איכותיים מאוד. התריס עולה ויורד לפי פקודה חשמלית. כאשר התריס סגור, לא ניתן להיכנס למקום עליו הוא מגן וקשה מאוד לחדור אותו עקב איכות החומר.

התקנה מקצועית ובטיחותית

התקנת שערים חשמליים או תריסי גלילה היא התקנה הדורשת רף מקצועי גבוה מאוד וכללי בטיחות שונים, כמו לבישת נעלי בטיחות או נעלי עבודה וציוד מגן נוסף. המתקנים עצמם מיומנים, מנוסים ועובדים לפי כללים ברורים 

התחדשות מתמדת

אביב שערים דואגת להקפיד על התחדשות מתמדת. השערים והתריסים שמציעה החברה הם המוצרים החדשים ביותר שמיוצרים מעבר לים. כאשר תחום מסוים מתפתח, החברה דואגת להביא את השדרוג לארץ ולהציעו ללקוחות שונים הזקוקים למוצרים הללו.

למידע נוסף תריסים מהירים >>