שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

הכל על בחירת שערים וביצוע אחזקה שוטפת במבני ציבור

חברת אחזקה שיש בה צוותים מקצועיים ומיומנים אשר מבצעים סוגים שונים של עבודות תחזוקה, מסוגלת לבצע עבודות היקפיות במבני ציבור, שיש בהם שלל פעולות לביצוע באופן שוטף.

שיטת האחזקה במבני ציבור

מבני ציבור הם בדרך כלל גדולים בשטחם ולכל אחד מהם יש מטרה אחרת, כמו בתי ספר, מתנ"סים, אולמות תרבות, דיור מוגן ועוד. לכן אופן הטיפול בכל אחד מהם הוא שונה וזאת בהתאם לייעוד שלו ביום יום.

אחזקת מבנים וניהולם מתבצעת על ידי חברת אחזקות שמתמחה באחזקה מונעת אשר כוללת טיפול קבוע אחת לתקופה בכל אחת מהמערכות כמו מערכת מיזוג האוויר, בדיקת תשתיות האינסטלציה, טיפול במערכת הסולארית על הגג ועוד. בדרך זו מונעים תקלות רבות לאורך כל השנה ולכן כמות קריאות השירות עקב תקלה זו או אחרת, פוחתות.

כאשר נוצרת תקלה, איש האחזקה שמתמקצע בתחום הספציפי, מגיע תוך פרק זמן קצר כדי לטפל בה. קיימת חשיבות רבה למתן שירות מהיר כדי לאפשר התנהלות שוטפת במבנה וללא תקלות, כיוון שיש לכך השלכות כמו תקלה בחשמל שמשביתה את המעליות או תקלה בביוב שמשבשת את חייהם של העובדים ושל המבקרים המגיעים למבנה הציבורי.

בחירה של שער כניסה למבני ציבור

הבחירה של השער המתאים ביותר מתבצעת על יד אנשי מקצוע כמו מהנדסים שהם מומחים לנושא זה. הם מודדים את השטח כדי לדעת אם יש אפשרות להתקין שער בעל כנף אחת או שתי כנפיים שנפתחות פנימה או החוצה. אם השטח אינו מתאים לכך, הם ימליצו על שער קונזולי אשר בו השער נע על מסילה פנימית לתוך שטח שנבנה מלכתחילה עבור הימצאותו של השער בין הקירות. הוא נותר שם עד שהרכב יוצא או נכנס ולאחר מכן חוזר למקומו והשער הוא סגור.

יש אפשרות גם להתקין שער אוטומטי או שער חשמלי הפועלים באמצעות מנוע ופתיחת השער מתבצעת על ידי המורשים להיכנס עם הרכב פנימה וזאת באמצעות השלט שנמצא ברשותם או לחילופין בפתיחה באמצעות מצלמה הקולטת את לוחית הרישוי – מערכות LPR, קוד ספציפי שמקלידים בטלפון הנייד ועוד. יש מקרים שבהם מחליטים להתקין מחסום עם עינית בלבד, לאור המקום הצר.

ניקיון במבני ציבור

בעת ביצוע אחזקה במבנים ציבוריים מקדישים תשומת לב מיוחד לנושא הניקיון. זאת כיוון שלמקומות הללו מגיע מדי יום קהל רב. לכן עובדי הניקיון מנקים לעיתים תכופות את המבואה באמצעות מכונת לשטיפת רצפות, מנקים את השירותים ודואגים למלאי של סבון, נייר טואלט, נייר לניגוב ידיים, אלכו ג'ל וכו'.

בנוסף לכך אנשי הניקיון דואגים לרוקן לעיתים תכופות את פחי האשפה כדי שלא תהיה כמות גדולה של זבל ובעיקר שלא יהיו לכך ריחות נלווים.

כאשר נכנסים למבנה ציבורי שהוא מתוחזק כיאות ויש בו ניחוחות של ניקיון, ההנאה הן של העובדים והן של המבקרים היא מושלמת.