שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

חנייה וסוגי שערים חשמליים מותאמים

חניות. בואו נדבר על זה.. מציאת חנייה היום היא לא כל כך פשוטה, בטח לא בתל אביב! היום יותר ויותר אנשים מעדיפים לשלם על מקום החנייה שלהם מאשר לחשוש שמה יתפסו להם את החנייה ושוב הם ימצאו את עצמם מחפשים חנייה רחוקה ממקום מגוריהם או עבודתם. ישנה אופציה נוספת לבנות חנייה בפנים הבית (לא מתאים לכולם) ובכך לא לדאוג כלל לחנייה בסוף כל יום. במקרה כזה חנייה ביתית היא המומלצת ביותר כיוון שהיא כוללת התקנה של שער חשמלי בעל תריסי גלילה חשמליים אשר יכולים להקנות לכם פתיחה באמצעות מצלמה מבלי לצאת מהרכב כלל, אידיאלי לחנייה תת קרקעית בבניין בעל כמה קומות ודיירים. 

 

אז כמו שכבר ציינו מלבד זה ששערים חשמליים הם פתרון מעולה לשמירה על החנייה שלנו, שער הוא הבסיס לשמירה על הבית והרכב שלנו. ישנם סוגים שונים של שערים וכל שער מיועד למקום מסויים. רבים אינם מיועדים לשימוש אישי אך ישנם כאלה שכן. חשוב להבין לפני בחירת שער מה הצורך שלנו ועבור מי, האם הוא עבור בית פרטי או בניין קומות? 

במאמר הבא נציין כמה שערים המיועדים לחניות בבית פרטי או בבניין שיעזרו לכם להחליט איזה שער הכי מתאים לכם. 

 

מנוע לשערים

 

הדבר החשוב ביותר שיש להשקיע עליו בעת התקנת שער חשמלי הוא מנוע לשערים. על מנת ששער יעבוד טוב ויהיה תקין ופעיל לאורך שנים יש לבחור מנוע איכותי ואמין שישרת אותנו לשנים רבות. בדרך כלל השליטה על  שער חשמלי נעשת באמצעות שלט רחוק אך כיום יש אמצעים אטרקטיביים יותר כמו אפליקציות דרכן אפשר לתפעל את השער.

ישנן חברות שבולטות בפיתוח מערכות שליטה מתקדמות ומאפשרת שליטה על מוצרים חשמליים בביתכם על ידי שימוש באפליקציות בית חכם. בדקו את החברות שונות ובדקו שיש להם שירות לשערים טוב, מעל 3-5 שנות אחריות לאחר הקנייה כיוון שזהו מוצר שאמור להחזיק שנים רבות שנה אחריות לא מספיקה.

 

הנה כמה סוגי שערים היכולים להתאים לחנייה פרטית או לחנייה בבניין שלכם: 

 

שערים חשמליים מתקפלים:

מדובר בדרך כלל בשער מאסיבי שעשוי משתי דלתות הנפתחות כלפי פנים או כלפי חוץ על גבי ציר .

מתאים לשטח לא גדול.

 

שער הזזה חשמלי:

שער שתתפקד כמחסום חנייה, מתאים לחנייה פרטית שנמצא בדרך כלל גם כשער לחצר הבית. מצריך שטח הזזה גדול.

 

תריסי גלילה חשמליים: 

שערים חשמליים אלה פחות נפוצים בארץ, ניתן לראות אותם יותר במחסנים של בתים בחו״ל אשר משמשים לחניית הרכב ואיחסון דברים של הבית. השער נגלל כלפי מעלה. 

 

לסיכום, בחרו את השער שלכם בחוכמה עשו סקר ושאלו מכרים, בקהילות דיגיטליות ומשפחה מה הידע שלהם בעניין מה ההמלצה ומה לא. נסו להוציא מה לדעתם לא מומלץ כדי להבין לעומק מה מתאים לכם ומה לא. 

 

למידע נוסף על שער מחסום >>