שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

כיצד מבצעים מדידה מדויקת לדלתות תעשייתיות בחללים מסחריים?

 

בכדי לבצע מדידה מדויקת לדלתות תעשייתיות בחללים מסחריים, נדרש ידע וכלים מקצועיים אשר יעזרו לכם במשימה. לכן אם יש לכם מפעל ואתם רוצים להתקין דלת חדשה או שאתם מנהלים אולם תצוגה ואתם רוצים להחליף את הדת הישנה, הגעתם למקום הנכון. הצטרפו אלינו לכתבה וגלו בעצמכם את כל הסודות הקטנים של המקצוענים המובילים בתחום

פנו את הסחורה שקיימת מסביב לדלתות

אולמות מסחריים נוטים להיות עמוסים בסחורה אשר עלולה לשבש את המדידה ולכן חשוב לפנות את כל האלמנטים שמסביב לדלת לפני התחלת המדידה. החל מקופסאות אשר נותרו באזור ועדיין לא נפרקו ועד למוצרים אשר עלולים להפריע לכם בזמן המדידה עצמה. רק לאחר שהאזור פנוי מסחורה ניתן להגיע לשלב הבא.

נקו את המסגרת בכדי לבצע מדידה איכותית

לאחר שהוצאתם את הסחורה וסידרתם במעט את האזור, יש צורך לבצע ניקוי יסודי של המשוקפים של הדלת ולוודא שלא יהיה אבק באזור. כל לכלוך עלול לחבל בתוצאות המדידה ולכן חשוב להסיר אותו על ידי ניקוי של האזור. שטפו גם את הריצוף ואת הקיר לפני שאתם ניגשים לבצע את המדידה עצמה בכדי שתוכלו לסמן את התוצאות עליהם

בחרו באביזרי מדידה ברמה גבוהה

כאשר אתם מודדים, ודאו שאתם משתמשים באביזרי מדידה ברמה הגבוהה ביותר משום שכל סטייה עלולה לשבש לכם בתוצאות. אצל חברת גלובוס ציוד טכני בע״מ ניתן להשיג מגוון של אביזרי מדידה לגובה, לרוחב ולעומק – אשר יאפשרו לכם לדייק בתוצאה. שימו לב שאתם בוחרים באביזרים הטובים ביותר לפני שאתם מתחילים את המדידה עצמה ותיהנו מתוצאות מדויקות.

בצעו מדידה איכותית עם קולגה 

בצעו את המדידה שלכם בזוגות כאשר כל אחד מהצוות מוודא שההתחלה והסיומת של כלי המדידה גם מכויל וגם מדויק ברמת המילימטר. מדדו היטב את האזור אשר עומד לרשותכם וקחו בחשבון למדוד אותו בכמה גבהים שונים בכדי לוודא שהמדידה בוצעה באופן מדויק וכי כל התוצאות זהות. מומלץ להצטייד בפנקס אשר בו תכתבו את המידות לאורך ולרוחב – בכדי להימנע מטעויות.

לא הצלחתם לבד? לא נורא 

אם לא הצלחתם לבד בביצוע המשימה, אל תאמרו נואש אלא פשוט התייעצו עם מומחים בתחום. תמיד ניתן להזמין מודדים אשר זוהי עבודתם ואשר יעניקו לכם שקט נפשי על ידי מדידה מקצועית של הדלתות. ניתן לשאול את החברה שממנה אתם מזמינים את הדלתות על בעל מקצוע ובלא מעט מקרים בעבודות גדולות אפילו תזכו למודד מקצועי מטעמם. כך שגם אם לא הצלחתם לבצע את המדידה בעצמכם, לא קרה שום דבר.

לסיכום, חשוב למדוד באופן רגוע ושקט, תוך שימוש בכלי המדידה אשר מיעדים לכך. במידה ואין לכם צוות אשר בעל יכולת טכנית מספקת, כדאי לשקול ולהיעזר באיש מקצוע לשם כך.

למידע נוסף על דלתות מהירות >>