שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

מחסום חנייה המתאים לכל סוגי הרכבים

כל נהג יודע ומכיר את מצוקת החניה בכבישי הארץ, ובמיוחד בערים מרכזיות כמו תל אביב וירושלים, מה שגורם להם לחפש מגרשי חניה פנויים לחניה. כבעלי מגרש חניה, עליכם להבטיח נוחות וביטחון ללקוחות שלכם, כך שהם ירצו להשתמש בשירותכם וכן להיות מזמינים ללקוחות חדשים.

מחסום חנייה

אין דבר יותר מעצבן מלהיכנס לחניון, ולגלות שהוא מלא, ואין מקום חניה מתאים לרכב. לעיתים קרובות בעלי חניונים מעדיפים להכניס כמות גדולה רכבים בו זמנית, גם אם אין באמת מקומות חניה פנויים. אך זהו לא פתרון טוב לטווח הארוך. לשם כך, כדאי להתקין מחסום אשר יפקח על כניסת ויציאת רכבים מהאיזור החניה, וכן דרך לוודא שהרכבים יוצאים מהכיוון הנכון. ישנם סוגים רבים של מחסומים שונים: החל ממחסום חנייה פשוט, עמודי חניה ועד דוקרנים אשר מאפשרים תנועת מסודרת של רכבים. אך ככל הנראה הפתרון הטוב ביותר הם שערים חשמליים. הסיבה לכך היא שהשער החשמלי נוח מאוד לפעול בכל שעות היממה, ויש לו דלתות מהירות שנפתחות בדרך כלל באמצעות לחיצת כפתור או בפתיחה באמצעות מצלמה.

מחסום חשמלי מאפשר גם שקט נפשי לכל הבאים בשערי החניה. כאשר הרכב חונה במקום חניה מסודר, בעלי הרכב לא צריכים לדאוג ממעשי השחתה, פגיעות לא רצויות על ידי רכבים חולפים וגניבת הרכב או רכוש שנמצא בתוכו. הסיבה לכך היא כי המחסומים מונעים כניסה של אנשים אינם רצוים, גם רגלית, ולרוב החניונים מאובזרים במערכות LPR ומצלמות אבטחה במעגל סגור אשר עובדות 24 שעות ביממה.

התאמה לכל סוגי הרכבים

הנוחות כי כמובן החלק החשוב ביותר בכל חניוןבין אם מדובר בחניה קרובה יחסית למעוז חפצם של הלקוחות, כניסה ויציאה חלקה, ומקומות מרווחים. את כל אלה כדאי מאוד לקחת בחשבון, ואם אין חלק מהם, כדאי לשפץ ולתקן לנוחות הלקוחות. כך למשל, כיום מיוצרים רכבים בגדלים ורוחבים שונים, ולכן חשוב להתאים את החניון לכל הסוגי הרכבים. כך, הרווחים בין החניות צריכים להיות מספיק רחבים ורחוקים אחד מהשני כדי שרכבים לא יתקלו אחד בשני, וכן התקרה צריכה להיות גובה מספיק כדי להכניס את לאפשר למספר רב של רכבים להיכנס.

זאת ועוד, ישראלים רבים משתמשים היום פחות ברכבים המנועים מדלק אשר מזהמים את הסביבה ומעדיפים לעבור לרכבים חשמליים שנחשבים בטיחותיים יותר, ומבזבזים פחות חומרים. לכן, אנו ממליצים להכניס אביזירים שונים שיסייעו לבעלי רכבים חשמליים כמו התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי שיאפשר להטעין את הרכב בזמן שהוא בחניה. אמצעים כאלה בהחלט ישכנעו לקוחות להמשיך לחנות אצלכם עוד פעמים רבות.

למידע נוסף על מחסום חשמלי >>