שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

מחסומי חנייה | מחסום זרוע

מחסומים לחניות הם דבר הכרחי בעידן שלנו, הרבה פעמים שאנו חוזרים מהעבודה או מגיעים לעבודה אנחנו מוצאים את החנייה שלנו תפוסה ונאלצים גם להזמין גרר.לא המצב הכי נעים. ולכן  על מנת לשמור על מקומות חנייה  ניתן לעשות זאת במספר דרכים אם מדובר במחסומי חנייה פרטיים נציב מחסום חנייה אישי וכשמדובר  בבתים שלנו ובחניונים נציב שערים חשמליים, תריסי גלילה חשמליים או מחסומי זרוע- מה שהכי נפוץ עקב יתרונות עלויות ונוחות של תחזוקה ועוד.

 

מחסום זרוע נועד לשליטה על כניסה ויציאה של רכבים ממתקנים ע״י בקרה על היוצאים והנכנסים. 

למחסום זרוע ישנם יתרונות רבים וביניהם פיקוד שערים שגם לו יתרון כמו תוסף פתיחה באמצעות מצלמה.

במאמר הבא נסביר את החשיבות של מחסומי זרוע, סוגים שונים  ואפשרויות פתיחה שונות, מהן התקלות הנפוצות וסוגי השירות לשערים.

 

מחסום זרוע סטנדרטי

מחסום זרוע סטנדרטי זה מה שרובנו מכירים- זרוע ישרה שעולה ויורדת ב90 מעלות ומטרתה היא פתיחת שער חנייה לרכבים שמורשים להיכנס, לרוב ימצאו בחניה פתוחה ולא מקורה כיוון שבחניות מקורות לרוב משתמשים בשערים חשמליים מסוג שערי גלילה חשמליים אך לעיתים נראה גם מחסומי זרוע במקומות סגורים.

יש אופציה לרכישת מחסום זרוע מעוצבת עם לד- מה שמעלה את תשומת הלב של הרכבים בעיקר בלילה למחסום, באופן קבוע גם במצב סטטי, היתרון של מחסום זרוע עם לד הוא שלא משנה כמה זמן התאורה דולקת שום דבר אינו משפיע על תוחלת החיים של המנורה שאורכו כ50,000 שעות, אינה פולטת חום וידידותית לסביבה.

 

אפשרויות פתיחה לשערים חשמליים

מעבר לשיטה המוכרת לכולם של השלט לפתיחת שערים חשמליים, ישנם מספר אופציות נוספות לפיקוד שערים:

  1. מערכות LPR  –פתיחה באמצעות מצלמה LPR הקוראת לוחיות רישוי שהוכנסו למערכת מראש, כאשר הרכב מגיע לכניסת החניון ועומד מול מחסום הזרוע המצלמה קוראת את לוחית הרישוי של אותו רכב ואם היא מזהה שמספר לוחית הרישוי שלו בתוך המערכת השער יפתח אוטומטית לבד ללא צורך של הפעלה ידנית.
  2. מערכת סלולרית- מערכת עם סים המאפשרת פתיחה של השער מרחוק על ידי שיחת טלפון או על ידי הפעלת אפליקציה חינמית, לעיתים יכול לעכב את הכניסה במיוחד אם מגיעים אורחים ואז זה נהיה טלפון שבור.
  3. קורא כרטיסים- נפוץ בדרך כלל בחניונים ציבוריים, כאשר רכב נכנס יש לקחת כרטיס זמני וביציאה יש להחזיר לקורא כרטיסים על מנת לצאת. לרוב מותאם לחניוני עבודה עם מנויים קבועים, כך שלכל אחד יש כרטיס מגנטי ועל מחסום הזרוע יש קורא כרטיסים ולאחר הצמדה של הכרטיס השער נפתח.

 

תקלות נפוצות 

בין התקלות הנפוצות שיש לשערים חשמליים ולמחסומי זרוע בפרט הם הפיקוד לשערים והמנוע לשערים.

פיקוד לשערים- ישנם לעיתים תקלות בלוח הפיקוד של השערים החשמליים, לרוב התקלה נובעת מקצר בחשמל שהיא תקלה יחסית פשוטה וקלה לתיקון לעומת תקלות גדולות יותר שבמקרים כאלו כנראה שתצטרכו להחליף את לוח הפיקוד בשלמותו, יתרון לחברות שיש להם שירות טיפול שערים מרחוק.

מנוע לשערים- ישנם תקלות במנוע שגורמות לתקיעות במחסום או להשבתה, יכול להיגרם מוונדליזם או ממזג אוויר גרוע, אך ניתן לתקן את מנוע המחסום ללא החלפת זרוע המחסום כולו.

 

שירותי אחזקה

כמו שציינו קודם, ישנן מספר תקלות נפוצות בשערים חשמליים ולכן יש לשים לב שבחברה שבה אתם בוחרים להתקין את השערים החשמליים יש שירות לשערים טוב, מן הסתם שיהיה מקצועי ואמין אך בנוסף לכך, שיהיה מענה 24/7 במידה והחניון שלכם פעיל גם בשעות הלילה, שיהיה שירות טיפול שערים מרחוק אם יהיה לכם בלת״ם פתאומי ותרצו להכניס מישהו למערכת רישוי של מערכות ה LPR שיהיה לכם מענה מיידי, והכי חשוב, ביטוח לעשר, בדקו את כל הדברים הללו לפני שאתם בוחרים את החברה שאיתה תרצו לעבוד.

למידע נוסף על מחסומי זרוע >>