שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

מערכת LPR: לדעת בכל רגע מה קורה בחניון שלכם

 

כדי לנהל באופן חכם את תנועת הרכבים בחניונים, יש צורך במערכת בקרה חכמה. הכירו את המערכת שמעניקה שליטה מתקדמת בזמן אמת, על ידי זיהוי רכבים באמצעות לוחית הרישוי

 

חניונים שצריכים להתמודד ביעילות עם תנועת רכבים מסביב לשעון, ניצבים בפני אתגרים רבים ברמה היומיומית. הם זקוקים למערכת שתאפשר להם לנטר את הכניסה והיציאה של הרכבים, לאשר כניסה לרכבים מורשים, לנהל מידע אודות מקום פנוי בזמן אמת, להגדיר כניסה של אורחים מזדמנים ולאסוף נתונים לצורך הפקת דוחות. 

 

על מנת לסייע בכל אלה ולאפשר את הכניסה והיציאה באופן אוטומטי וללא צורך בשומר, פותחה מערכת LPR (License Plate Recognition) לזיהוי לוחיות רישוי. מדובר במערכת מתקדמת שמיועדת להעניק כניסה ויציאה אוטומטיות מחניונים ושערים חשמליים, תוך שימוש בלוחית הרישוי של הרכבים. מספר הלוחית עובר אל מאגר הנתונים של המערכת, ואם הוא מופיע בה – הרכב מורשה להיכנס.  

 

מי המשתמשים העיקריים של מערכת LPR?

 

הנושא של בקרה חכמה לחניונים רלוונטי למגוון גורמים, בהם ארגונים גדולים, משרדים, חברות היי טק, חניונים של בתי חולים וכל גורם שצריך להתמודד עם כמות רכבים גדולה. גם בעלי חניונים בתשלום, שמעוניינים לנהל את הכניסה אל החניון באופן פשוט ואוטומטי ולהעניק חוויית שירות איכותית למנויים, בוחרים להתקין את המערכת. לעתים נעשה בה שימוש גם בסקטור הפרטי, והיא מותקנת בכניסה לחניונים של מגדלי מגורים או של כל מתחם אחר שמעוניין להעניק חוויית חנייה מתקדמת ובטוחה. 

 

איך פועלת מערכת LPR?

 

המערכת יכולה להתאים למנויים מחד, ולמשתמשים שנכנסים אליה בתשלום באופן חד פעמי מאידך. כאשר רכב מתקרב אל הכניסה לחניון, מצלמת המערכת מזהה את לוחית הרישוי שלו באופן אוטומטי, בודקת אם הוא מורשה כניסה, ואם מבוצע אימות – היא פותחת את השער. מאחר שמדובר בטכנולוגיה מהירה במיוחד, השימוש במערכת מעניק כניסה חלקה מבלי שייווצר מצב של פקק או המתנה בכניסה לחניון.

 

מהם היתרונות העיקריים של מערכת LPR על פני מערכות אחרות?

 

ראשית, העובדה שהיא מאפשרת לכם לוותר על כוח אדם לצורך תפעולה. להבדיל ממערכות שמחייבות שומר שיפקח על הכניסה, מערכת LPR מעניקה בקרה ושליטה מסביב לשעון באופן אוטומטי. שנית, היא מעניקה לכל משתמש אפשרות להיכנס ללא צורך בשלט או שיחה טלפונית, אלא על ידי קריאת נתונים אוטומטית. פתרון נוח וחסכוני הזמן לעובדים שמגיעים מדי יום למשרד, לקוחות קבועים או מנויים. 

 

מאחר שניתן גם להגדיר אורחים ומשתמשים מזדמנים, מצלמת המערכת תדע לקרוא גם את מספרי לוחיות הרישוי שלהם במידת הצורך. לבסוף, היא מאפשרת גם לתזמן את הכניסה לחניון על בסיס מקום פנוי, מה שמעניק תמונת מצב לבעלי החניון וגם למשתמשים עצמם – שיכולים גם לקבל ולייצר דוח נתונים רלוונטי בכל רגע.

למידע נוסף על מערכות LPR >>