שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

שערים חשמליים – הכל במקום אחד!

בעולם בו הכל פרוץ ,דווקא היום מחפשים את המקום שיתן לנו שקט ויהיה זה המקום הפרטי לנו, המקום הזה הוא הבית שלנו, והדרך הכי טובה לשמור מכניסה לא רצויה הינה שער חשמלי.
כיום יש ביקוש רב לשערים חשמלים והביקוש הזה הולך וגדל הבאנו לכם כמה יתרונות וחסרונות לשערים חשמליים וגם כמה סוגים שיכולים לתת לכם רעיונות לאיזה שער תרצ ו בביתכם.

יתרונות
זול – שער לא חשמלי זול מאשר שער חשמלי כיוון שמגיע ללא מנוע, ועדיין מספק את הבטיחות אות אנו רוצים. ואין צורך בנקודת חשמל.

אמין – קשה לפרוץ אותו

עשוי ברזל חזק במיוחד מה שמקנה את העמידות והעוצמה לשער.

מתאים לכניסות וחניונים

תנאי שטח – מתאים כאשר יש צורך במענה בטוח לתנאי שטח בעייתים (משטח אינו ישר, משטח משופע מחוספס או חולי.

בטיחות – כאמור לעיל, שערים חשמליים מסוימים יכולים בהחלט להוות גורם הרתעה בפני פורצים וגורמים עוינים הרוצים לבצע חבלה כלשהי. אלה תמיד יעדיפו לפרוץ לעסק או לבית שאין בו שער חשמלי. בשערים חשמליים המותקנים בכניסות לבתים ניתן להתקין גם מערכות אינטרקום משוכללות, המסייעות בזיהוי הנכנסים.
פרטיות – שערים חשמליים המותקנים בכניסות לחניות של בניינים או לחניות פרטיות מאפשרים כניסה רק של המורשים לכך, ומונעים חיכוכים, אי נעימויות וסכסוכים עם שכנים או עוברי אורח שחנו לכם בחניה.
עיצוב ייחודי – למרות ששערים חשמליים נתפסים ככבדים ומגושמים, היום ישנם שערים מעוצבים להפליא, התורמים רבות לעיצוב הכללי של המקום (בעיקר שערים חשמליים לבתים).
סוגי שערים

הזזה על מסילה -שער הזזה, הנקרא גם מחסומי זרוע, הוא שער אשר בנוי על מסילה והוא נפתח בצורה אופקית. השער בנוי על מסילה מבטון והוא נגרר המסילה באמצעות גלגלים אשר מזיזים אותו מצד לצד. שער הזזה לרוב עשוי ברזל, דבר אשר מאפשר לו להיות עמיד יותר מאשר שערים אחרים והוא יכול להיות חשמלי או ידני.
נגררים – השערים הנגררים של החברה מונעים על ידי מסילה עילית ומסייעים לבקרה על הכניסה ועל היציאה ממתחמים בהן דרושה בקרה ואבטחה. שערים אלה מותאמים על פי גודלם למתחמי חנייה של מבני דירות רבי קומות, בתים פרטיים, מפעלי תעשייה ומוסדות ציבור. השער מצויד בגלגלי פלדה עמידים המקנים את היציבות הנדרשת לתפעולו. קיימת האפשרות לבצע סגירה ופתיחה של השער החשמלי באמצעות שלט רחוק, גלאי כביש או מודם סלולר על מנת לאפשר לכם נוחות מרבית.
כנפיים – שערי כנף הם שערים הנעים על ציר ונפתחים מהאמצע כלפי חוץ או פנים – בהתאם לדרישות הלקוח ותנאי השטח. שערים אלו לא דורשים מסילות על הקרקע, להתקנתם נדרש שטח רחב כרוחב פתיחתם. שערי הכנף מיועדים למבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים. מדובר בשערים חזקים ועמידים, עשויים לבחירת הלקוח מברזל, פלדה או אלומיניום.
קונזוליים – שערים קונזוליים הינם שערים מרחפים באוויר ללא מסילה בקרקע ומיועדים למקומות שבהן הקרקע אינה מפולסת או אינה סלולה. שערים אלו יכולים להיפתח לכיוון אזור נמוך כגון תהום, ואדי וכו'. שערים קונזוליים הינם כבדים במיוחד ומהווים פתרון מושלם למניעת כניסת רכבים זרים למבני ציבור, בנייני מגורים וישובים.

לסיכום, שערים חשמליים הם פתרון טוב לאלו שהפרטיות והבטחון חשוב להם. לפי שאתם מחליטים לרכוש שער חשבמלי תבדקו קודם איזה סוג מתאים לכם האם בכלל הוא תואם לצורכיכם, מה העלויות וכמובן שהכל נעשה ע״י חברה מוכרת שעובדת עם בעלי מקצוע מיומנים , שהחברה בעלת המלצות טובות ושהיא אכן עומדת בתקן הישראלי.