שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

תריסים, שערים ועוד – מה חשוב לדעת לפני שיפוץ בית פרטי

שיפוץ הוא תמיד פרויקט מורכב שמחייב תשומת לב לשלל סוגיות. כשמשפצים בית פרטי יש מספר דגשים ייחודיים שחשוב לקחת בחשבון, וכדי לעזור לכם לתכנן נכון את השדרוג של הנכס תוכלו לקרוא פירוט על כך כאן בעמוד.

שער חדש ומתקדם

בכל בית פרטי שער חשמלי הוא אחד המרכיבים המשמעותיים ביצירת הרושם הראשוני גם אצל האורחים וגם אצל בני הבית כשהם חוזרים אליו. לשער יש גם תפקיד בהיבט הבטיחותי, ולכן שיפוץ מקיף הוא הזדמנות מצוינת לשדרג אותו. חומר הגלם המומלץ עבור השערים לבתים הוא אלומיניום, בזכות העמידות הגבוהה (הן לניסיונות חבלה והן לרטיבות ולחות) ובזכות הקווים הנקיים והנעימים לעין. ניתן לשלב בשער אלמנטים של ברזל ו/או זכוכית שיוסיפו לו עניין, ומבחינה תפעולית ההחלטות הרלוונטיות הן בחירת מנגנון הפתיחה (ידני / חשמלי, קודן / אינטרקום / הפעלה סלולרית), האם להוסיף מצלמה ואיזו מערכת אזעקה תשולב בשער.

תריסים חשמליים משוכללים

שיפוץ בית פרטי הוא הזדמנות מצוינת להחליף תריסים ובפרט להתקין תריסים חשמליים מתקדמים ביציאה לחצר וגם בחללים אחרים בבית למשל המטבח. חשוב לדעת שישנם 3 סוגים של שלבים לתריסים חשמליים: מוקצפים, משוכים ושלבי אור. שלב מוקצף הוא שלב דק יחסית וממולא בקצף לטובת בידוד טוב יותר, שלבים משוכים הם שלבים מסגסוגת אלומיניום עבה ולכן יציבה ועמידה מאוד, ואילו שלבי אור בנויים כך שהם מעבירים אוויר ואור גם כשהם סגורים ושומרים על הפרטיות. עוד דגש חשוב בהקשר זה הוא לוודא שהמנוע הוא תוצרת כחול לבן או אירופאי, עלמנת ליהנות מהתריס לטווח ארוך.

פרגולה בחצר

אחד היתרונות המשמעותיים של בית פרטי הוא קיומה של החצר. בהתאם שיפוץ של בית פרטי יכלול התייחסות גם למרחב החיצוני, ושדרוגו. אם עדיין אין לכם פרגולה, זה הזמן להוסיף את פתרון ההצללה האסתטי והפרקטי. ניתן לבחור בין פרגולה מעץ לבין פרגולה מאלומיניום המתכת קלת המשקל ובעלת החוסן הרב מתאימה לא "רק" לשערים ולתריסים אלא גם לפרגולות, גם משום שהיא כאמור עמידה להפליא וגם לנוכח המראה שובה הלב שלה. ההחלטה החשובה ביותר לגבי הפרגולה בחצר היא אופן ההתקנה על עמודים או תלויה, כלומר מעוגנת לקיר החיצוני של הבית. אופציות נוספות שכדאי לשקול הן מטבח חוץ ו/או ג'קוזי, בהתאם לשטח הגינה כמובן.

שדרוג המערכת החשמלית

שיפוץ בית ישן מחייב החלפת תשתיות שהתיישנו, התבלו ו/או לא מתאימות לצרכים העכשוויים. בבית פרטי שיש בו מערכת חשמל חד פאזית עלולות להתרחש לא מעט תקלות כתוצאה מעומס יתר משום שלוח חד פאזי לא תמיד מצליח להזין את כל מכשירי החשמל שאנחנו משתמשים בהם במאה ה-21. שדרוג ללוח חשמל תלת פאזי מוביל לשימוש יציב ובטוח במשאב החיוני, ומאפשר למשל להתקין בחצר ג'קוזי שיקבל זרם חשמל נפרד ולא ימנע הפעלת מכשירים חשמליים בתוך הבית במקביל אליו.