שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

תקלות נפוצות בשערים חשמליים

באביזרים נלווים לשער חשמלי כמו חיישנים, שלטים רחוקים ומערכת התראה.

תיקון – הפתיחה והסגירה של השער נעשות על ידי לחיצה על כפתור או הפעלה של השלט. אם השער לא נפתח, יכול להיות שמערכת הפיקוד בין השלטים לשער התקלקלה או שהלחצן לא עובד יותר. במקרה כזה יש לקרוא לטכנאי שערים חשמליים.  

במידה והשלט לשער חשמלי מקולקל : אם החלפתם בטריות והשלט עדיין לא עובד, יכול להיות שצריך להחליף לאחד חדש או לתקן את מערכת הפיקוד של השלטים.

במערכת החשמלית – בפיקוד של המנוע או במנוע עצמו.

תיקון – פתיחת שערים אוטומטית – פתיחה וסגירה של שער חשמלי יכולות להיעשות על ידי גלי רדיו שעוברים מהרכב אל אנטנה בשער או על ידי זיהוי תמונה של מספר הרכב. תקלה באנטנה, במערכת זיהוי התמונה או בעין האלקטרונית יכולה לגרום לשער החשמלי לא להיפתח.

בשער המתכת עצמו ובמערכת הגלגלים – כשמשהו נתקע בשער או התעקם למשל, לעיתים ניתן לתיקון במקום ע״י מסגר אך אם הפגיעה יותר מורכבת אז יש לקחת את השער לתיקון או להחליפו. אם הבעיה במסילה או בגלגלים של שער, המסגר יתקן את הסילה והגלילים או יחליף אותן ( תלוי בפגיעה).

 

איך לתקן לבד: 

 

 שימו לב כי במידה ואין לכם אפשרות לתקן לבד את התקלה וכי עליכם להזמין טכנאי, בדקו תחילה האם יש לכם אחריות ועל איזה תקלות האחריות חלה ע״מ להפעיל אותה ולחסוך לכם כסף.

אין בטריות בשלט  – לפעמים הבעיה הינה כל כך פשוטה שאנו שוכחים לבדוק אותה מרוב לחץ.  אז נסו תחילה לבדוק האם אין בטיות או להחליף בטריות בשלט. לחילופין, נסו להשתמש בשלט השני ולבדוק אם התקלה נפתרה. אם אתם משתמשים במערכת הפעלה סלולרית לשער כמו , אפליקציה לפתיחת השער – וודאו שהבלוטות' מחובר כמו שצריך

שער חשמלי תקוע – אם הבטריות עובדות והשער עדיין לא נפתח, נסו לבדוק לבדוק שאין משהו שתקוע בין הגלגלים או בברזל של השער החשמלי ומונע ממנו תזוזה – זו יכולה להיות אבן, צעצוע של אחד הילדים או אפילו חתולה שהתיישבה ולא מוכנה לזוז. אם אתם לא מצליחים לשחרר את החפץ התקוע בכוח סביר – זה הזמן לקרוא לטכנאי, אחרת תוכלו לגרום לנזק לשער החשמלי.

שימון צירים של שער חשמלי – אם פתיחת השער מתבצעת באופן לא "חלק" ונתקעת מדי פעם, שימון של הצירים והגלגלים בשמן ייעודי יכול לפתור את הבעיה.

שימו לב!

אם התקלה מורכבת – אל תתעסקו איתה לבד. מדובר בתקלות חשמליות שיכולות להיות מסוכנות והחיים שלכם שווים יותר מחסכון של כמה שקלים.

למידע נוסף על שירות לשערים >>