שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

שערים חשמליים לחניונים

כל מי שאי פעם ביקר או טייל בעיר הומה אדם כמו תל אביב ברכב פרטי מכיר את הסיטואציהנכנסים לעיר ומחפשים במשך זמן רב חניה מתאימה, אשר מצד אחד נוחה לשימוש ומצד שני קרובה למקום אליו רצינו להגיע מלכתחילה. לכן, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתחבורה ציבורית ולא ברכב הפרטי שלהם. למזלנו, כיום ישנם חניונים ושערים חשמליים אשר מקלים, ולא בקצת, על החוויה, באמצעות שערים חשמליים קלים לשימוש.

לצאת ולהיכנס במהירות

לשערים חשמליים יתרונות רבים ביחס לשערים אחרים. בראש ובראשונה, מבחינת בעל החניון, הם נוחים מאוד לתפעול, ובדרך כלל נפתחים ונסגרים בלחיצת כפתור, כך שניתן למדוד ולבקר את המכוניות הנכנסות והיוצאות בכל שלב ביום, ואף בלילה. בנוסף לכך, גם ללקוחות המשתמשים בחניון ישנה אפשרות לצאת להיכנס בחופשיות יחסית, ובכך לצמצם את זמן השהות בחניון, שהרי אנשים לא אוהבים לחפש חניה במשך זמן רב.

אין ספק שההיבט החשוב ביותר הוא הנוחות והנקיון של השער, כך שכל אדם אשר משתמש בשירותי החניה, יכול להשתמש בו בקלות. היבט זה עוזר גם לשאר הלקוחות, שכן אם אדם אחד מסתבך עם התפעול של החניה, הדבר עלול לגרום לפקק גדול, ועיכוב התנועה אשר ימנע מלקוחות אחרים להשתמש בו. לשם כך, צריך להיעזר בחברה כמו טכנוסו שיודעת לתפעל את השערים בצורה הטובה ביותר, אשר יכולה להתאים את השערים במיוחד לסוג החניון שלכם.

שמירה על הגבולות

יתרון נוסף ומשמעותי של שערים חשמליים הוא בעמידות שלהם. בדרך כלל שערים אלה מיוצרים באמצעות פלדה ובטון, חומרים עמידים שיכולים להחזיק זמן רב, גם בתנאי מזג אוויר קשים כמו חום קיצוני או סערה. חומרים אלה נושאים את הכובד של השער ועוזרים להרים ולהוריד אותו במהירות ובנוחות. שערים חשמליים עמידים בפני פגיעות, כמו לדוגמא התפרצות של כלי רכב לתוך החניה ושומרים על שלמות המבנה והשוהים בו.

שמירה על סגנון

כאשר לקוחות חדשים נכנסים לשטח החניה, חשוב להם לראות שהחניון מטופח, נקי, בעל חניה ונוח לשימוש. לפיכך, חשוב להתאים את הסגנון של השער החשמלי לסביבה ולחניון עצמו, שכן זהו "הרושם הראשוני" שאתם משאירים על הלקוח הפוטנציאלי. כך למשל, אם הלקוח יראה שהחניון אינו מתוחזק ומלוכלך, יש סיכוי רב שהוא יבחר לא להשתמש בו. הסגנון של השער חשוב מאוד למראה הכללי של החניון ולכן חשוב לשים לב למגוון סגנונות שונים, ולבחור את המתאים ביותר לכם. הסגנון יכול להתבטא בצבע של השער, סוג השער, האלמנטים שמשולבים בו וכדומה.

למידע נוסף על שירות לשערים >>