שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

שער חשמלי לחניה פרטית

 

משפחות רבות עם ילדים מעוניינות להתקין שער חשמלי לבית, אשר לו יתרונות ברורים. מעבר לבטיחות הרכב ומניעת גניבות פוטנציאליות של גורמים עוינים, השער חשמלי יספק לכם גם נוחות רבה בפתיחתו וסגירתו בכל שלבי היום, בדרך כלל באמצעות לחיצת כפתור אחת. ישנם שערים מתקדמים יותר אשר יכולים להיפתח באמצעות אפליקציה בטלפון, וכך לחסוך חיפוש אחר שלט חיצוני להפעלת וסגירת השער. בסופו של דבר מדובר במוצר שכל משפחה הייתה רוצה בבית שלה. למרות זאת, חשוב לדעת כי ישנם מספר פקטורים אשר ישפיעו על משך הזמן וכן על התוצאה הסופית- הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתקינים שער חשמלי. 

 

סוגי שערים חשמליים

 

בניגוד לשם, שער חשמלי לחניה פרטית אינו שער מסוג אחד, והוא תלוי בסוג הפתיחה וסוג מנוע שבו בוחרים. כיום, השער החשמלי המוכר ביותר הוא שער חשמלי נגרר שהוא שער הנפתח על מסילה נגררת לכיוון מסוים על מנת לפנות את החניה ליציאה או כניסה של רכבים. שער זה מיועד בעיקר עבור משפחות עם מגרש חניה קטן יחסית. השער עשוי בדרך כלל מחומרים קשיחים וחזקים כמו אלומיניום וברזל אשר יכולים לעמוד בכל תנאי מזג האוויר. מפני שהשער לרוב נמצא בשטח הפתוח, אנו לא רוצים שתיווצר חלודה או נזקים אחרים לשער, ולכן חשוב לבחור בחומרים אלה. 

 

אך עם זאת, ישנם גם סוגי שערים אחרים שכדאי לדעת עליהם לפני שבוחרים שער חשמלי- וביניהם שער הרמה ושער כנף. שערי הרמה כשמם כן הם שערים שנפתחים לגובה ולא לרוחב כמו שערים אחרים. בסוג שער זה ניתן לבחור כיצד מנגנון ההרמה יכול לעבוד- ובדרך כלל באחת משתי דרכים. הדרך הראשונה היא באמצעות תנועות קיפול מדורגות של השער עד לעלייה, והדרך השניה היא הרמה כיחידה אחת. היתרון הגדול של סוג שער זה הוא שהשער מונע רעשים חזקים בזמן ההרמה. 

 

השער האחרון שעליו נדבר הוא שערי כנף. בניגוד לשערים חשמליים האחרים, שערי כנף מחולקים לשני חצאים, ונפתחים לתוך המבנה ולא מחוצה לו, לרוב מטעמי בטיחות ואילוצי מקום. חשוב לדעת שלרוב ניתן לפתוח את השערים רק לצד אחד- פנימה או החוצה, אך באמצעות תכנון אדריכלי נכון, אפשר להתקין שער חשמלי לחניה גם בשטח מצומצם יחסית. 

 

גודל המבנה, סוג מנוע ומחיר שער חשמלי

 

לפני שרוכשים שער חשמלי לחניה, חשוב לדעת שאין מחיר קבוע, והקמת השער תלויה בהרבה גורמים סביבתיים אשר ישפיעו על תהליך הבניה. ראשית, גודל המבנה לרוב יקבע את גודל השער החשמלי הרצוי. אם יש לכם חצר גדולה, מן הסתם שתצטרכו שער גדול שיכסה את כל המבנה. כמובן שגם לתשתיות המבנה יש תפקיד משמעותי. חשוב לבדוק האם באיזור השער יש תשתית חשמלית טובה מספיק אשר תפעיל את השער ולא תתקע אותו. למרות שלרוב השער יכול להתחבר לשקע ביתי רגיל, חשוב לבדוק גם מה יקרה במקרה של הפסקת חשמל לא מתוכננת. האם יש אספקת חשמל נוספת כדאי שבני המשפחה יהיו יכולים לצאת מהבית במקרה הצורך ולא יהיו תקועים בבית? כדאי להיות מוכנים לכל תרחיש אפשרי.

 

כדאי גם לדעת שהתשתית העדיפה לשערים חשמליים היא תשתית מקורה אשר עליה אפשר להתקין את המנוע והשער. עדיף להתקין את השער על שטח שטוח ככל האפשר, שכן בשטח תלול עלולים להיווצר בעיות עם התשתית. המנוע צריך להיות חזק מספיק על מנת לפתוח את השער בכל שטח, אך אין ספק שפתיחה בתשתית שטוחה תקל על המנוע ולא תשחק אותו ובכך תעזור לשמור עליו לזמן רב יותר. 

 

לסיכום, שער חשמלי הוא פתרון מצוין להגנה על הרכב המשפחתי, וכן לשמור על פרטיות תושבי הבית, אך ישנם פקטורים שאליהם צריכים לשים לב כאשר רוכשים שער חשמלי וביניהם גודל המבנה, סוג השער, והחומרים שבהם משתמשים- כל אלה ישפיעו על המחיר הסופי של השער. 

למידע נוסף ושירות לשערים >>