שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי
צרו קשר

שירות לקוחות:

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות תיקוני
שערים

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

קריאות שירות
דחופות

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

ביטוח שערים
שנתי

שערים חשמליים | מערכת LPR | מחסום חניה חשמלי - אביב שערים

שירות טיפול
שערים מרחוק

תריסי גלילה חשמליים לגראז׳ שלך

בכל בית פרטי יש את הגראז׳- אמור לאחסן את הרכב אבל לרוב נהיה גם מחסן של הדברים החשובים שיש לנו שאנחנו לא רוצים לזרוק אבל לא מספיק חשובים כדי שיהיו בתוך הבית. מה ששומר לנו על כל אלה ועוד זה שער מחסום חשמלי לחנייה והוא חייב להיות טוב כדי שלא יפרצו לכם אותו ויגנבו את כל הדברי ערך שלכם

 

איך נשמור על הגראז שלנו טוב? נשקיע במחסום חניה חשמלי טוב ונשים שם תריסי גלילה חשמליים.

במידה ויש לנו שם דברים שהם בעלי ערך עבורנו נוכל גם להתקין מצלמות אבטחה, שגם מאפשרות סגירה ופתיחה באמצעות מצלמה של הגראז׳.

 

סוגי תריסי גלילה חשמליים

תריס נגלל שקוף AV150- תריסי גלילה אלה חזקים ושקופים, קלים לניקוי ובנויים מחוליות מיוחדות מפולי קרבונט.

מבחינת ביטחון- עונה על התקנים בחמורים ביותר, מונע פריצות יציב ואמין. 

תריס נגלל חסין אש דגם F180AV- תריסי גלילה חסינים מאש, תוצרת ארה״ב. בזמן שריפה התריסי גלילה יורדים בצורה בטוחה וכך שומר על הפריטים יקרי הערך שאנו רוצים לשמור עליהם.

אחד היתרונות הגדולים של תריסי גלילה חשמליים הוא תריסים מהירים, מה שנוח במיוחד כאשר תרצו להכנס ולצאת מהחנייה ללא עיכובים מיותרים. כמובן שישנם עוד סוגים רבים של תריסי גלילה ובניהם תריסים מהירים ובכלל מחסומי חנייה נוספים כמו מחסומי זרוע, מחסום חנייה אישי ועוד הרבה ותוכלו לקרוא עליהם בכתבה הבאה.

 

אפשרויות פתיחה

יתרון נוסף בבחירת תריסי גלילה חשמליים הוא גיוון אמצעי פתיחה, תוכלו לבחור איזו דרך שתרצו לפיקוד השערים החשמליים שלכם, בין אם זה יהיה בעזרת שלט מרחוק, פתיחה באמצעות מצלמה (כמובן שאז תצטרכו להתקין מערכות LPR – שמזהות לוחיות רישוי) ובין אם זו אפליקציה ששולטת על השער חשמלי מרחוק.

 

שירות לשערים

יש לבדוק לפני התקנת תריסי גלילה חשמליים לגראז׳ שלך שיש לחברה שמספקת אותם המלצות טובות, מחירים הוגנים, מקצועיים ואמינים וכמובן הכי חשוב שיהיה להם שירות לשערים טוב, שהם זמינים לתקלות ובעיות, שיש להם אחריות רחבה ושיש אפשרות לשירות טיפול שערים מרחוק ואין צורך תמיד להמתין עד שיגיע טכנאי ובזמן הזה להיתקע ללא מחסום חניה.

 

לסיכום,

שערים חשמליים מכל סוג הם אופציה מצוינת לשמירה על היקר לכם. על מנת לדעת איזה תריסי גלילה מתאימים לכם יש להתייעץ עם מומחה ולשים לב לתקופת אחריות העומדת לרשותכם ומה היא כוללת בתוכה. שימו לב כי לכל חברה אליהם תפנו יש המלצות טובות אך שירות שונה בדקו אם המענה שלהם עונה על  הצורך  שלכם. 

 

למידע נוסף על תריסים מהירים >>